Raktinių žodžių tyrimas (angl. Keywords Research) – veiksmai atliekami siekiant išsiaiškinti esamas paieškų tendencijas, nustatyti kaip žmonės ieško internete. Pagal tinkamai atliktą raktinių žodžių tyrimą galima sudaryti optimalią svetainės, ar elektroninės parduotuvės struktūrą, bei sukurti raktinių žodžių pasiskirstymo svetainėje planą ir parinkti optimalias darbų apimtis projekte.

Kada reikia naudoti raktinių žodžių tyrimą?

Raktinių žodžių tyrimą rekomenduojame atlikti prieš pradedant planuoti svetainės struktūrą (idealu – prieš pradedant gaminti svetainę), ar planuojant plėtrą bei investicijas į konkrečią rinką. Jo metu nustatoma, kokius svetainės puslapius rekomenduojama susikurti, kokio gylio kategorijas, subkategorijas reikia pasiruošti ir kokius informacinius puslapius svetainei naudinga turėti.

Kokią vertę tai duos?
  • Planuojant svetainės turinio plėtrą galima nustatyti kokios raktažodžių kombinacijos padės pritraukti naujų lankytojų ir padidinti organinį srautą.
  • Planuojant eiti į naują užsienio ar vietinę rinką raktažodžių tyrimas padės nustatyti ar toje rinkoje jūsų siūloma paslauga ar produktas turi paklausą.

Kaip atliekamas raktinių žodžių tyrimas?

Raktinių žodžių tyrimai gali būti atliekami įvairiomis metodikomis. Dažniausiai raktinių žodžių tyrimas atliekamas naudojant tam tikras priemones. Viena iš priemonių Google įrankis Google keyword planner. Šiai priemonei naudoti reikalinga Google paskyra. Neturint aktyvios veikiančios Google Ads paskyros, įrankis leidžia matyti tik apytikslią raktažodžių mėnesio paiešką pagal aktualią šalį, miestą ar kalbą.

Jei rinka siaura ir aktualios net mažos raktažodžių paieškos (iki raktažodžių) galima naudoti Google paieškoje vedant rankines raktažodžių kombinacijas pagal ABC.

Jei aktualu surinkti daugiau įvairių galimų raktažodžių kombinacijų galima naudotis Keywordtool.io. Nemokama įrankio versija leis pasirinkti šalis, kalbas, parodys frazes, bet neparodys paieškų.

Kiek kainuoja raktinių žodžių tyrimas ?

Pirminis raktinių žodžių tyrimas gali būti atliktas per kelias minutes (rekomenduojame už tokį nemokėti), o detaliems (priklausomai nuo apimties) gali prireikti ir iki 40 ar daugiau valandų. Lietuvos paieškos rinkoje dažniausiai klasikinį raktažodžių tyrimą galima atlikti per 2-6 valandas.

Dažniausiai jis yra užsakomas ne kaip atskira paslauga, o kaip vidinio SEO dalis. Užsakant atskirai jo kaina priklauso nuo tyrimo gylio, svetainės puslapių skaičiaus ir naudojamų tyrimo priemonių skaičiaus.

SEO Spiders naudoja dvi raktinių žodžių tyrimo metodikas – klasikinę, su svetainės struktūros sudarymu – svarbiausių raktažodžių išplanavimui svetainėje, bei išplėstinę (imčių) – platesniam paieškos tendencijų išnaudojimui (rekomenduojame didesniems projektams, arba klientams kurie nori ir gali kurti turinį).

Norite gauti individualų raktažodžių tyrimo pasiūlymą Jūsų internetiniam projektui? Susisiekite telefonu +370 656 87705 arba el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 

Gaukite pasiūlymą

Susisieki telefonu +370 602 74432, ar užpildykite žemiau esančią užklausą

Formoje pateikti duomenys naudojami susisiekimui su klientu
Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Klaida! Žinutė neišsisiųsta. Bandykite dar kartą. Neteisingas Captcha